Retourbeleid
​
Ben je van gedachten veranderd of ben je niet tevreden met je bestelling? Dan heb je het recht om de producten tot 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling te retourneren. De kostprijs voor een retourlabel wordt doorgerekend en bedraagt €6.95.
​
Retourbeleid
Ons beleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw bestelling is aangekomen, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren dat u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten en geen gebruikssporen vertonen. Als het product tekenen van beschadiging vertoont en niet in de originele verpakking zit, behouden we ons het recht voor om de retourzending te weigeren.
​
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een kwitantie of aankoopbewijs nodig.
​
Restituties
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, zullen wij u informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Indien goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.
Te late of ontbrekende restituties
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt overgemaakt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gepost.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@blossomsbeauty.be.
Verzending
Om uw product te retourneren, wordt er door ons een retourlabel verstrekt.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.